Dagens<3

Idag har man då varit i skolan och haft en väldigt rolig tid. Utan plugg utan gränser och med mycket socker i kroppen. :) Men som varje bra saga har ett slut så deckade jag sen på soffan efter skolan av, att sockret lagt sig. Hann sova lite och sen var det träning som gälde med den världsbästa ligan. :D

Vill också säga att nu när jordbubbarna kommit förväntar jag mej stora mängder, av just detta bär, varje dag och när jag kommer hem och får se denna skål:



 Jag blir förvånda och tittade frågande på pappa och säger; " ska vi tre dela på denna lilla skål??"
Som tur va visade det sig att mamma och pappa inte skulle ha och självklart va det bara mina jordbuggar...
haha måste säga att jag känner mig lite bortskämd med jordgubbar, men, men...;)

Ha det bra i solskenet...<3

C<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0