Den prerfekta studiedagen!

Så idag har jag haft min efterlängtade studiedag och jag måste säga att även om den inte blev så som jag trodde så blev det verkligen jättebra och jätteskön :). Jag har bland annat hunnit kolla film, bakat SEG kladdkaka, solat mina kritvita ben och cyklat landskrona runt för att sen hamna på citta med emma och hennes underbara extra-familj. :D. En viktig detalj är även att jordgubbarna är klara, så nu har jag alltid något att göra ;). 

Hoppas ni också har fått njuta av sommar-solen och haft en kanondag...<3


Jag vet faktiskt inte vad jag håller på med på denna bild men ni får ursäkta!!!
 
C<3

Kommentarer
Postat av: Störtsta syjjan

Har du oxå börjat nu =)..... älskar dig!!!! Jag tycker oxå du ska börja hoppa höjd... =)... puss

2009-06-02 @ 08:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0