Detta kära sverige<3

Hej idag!
Tävlingen igår gick helt okej inte riktigt så bra som jag ville att det skulle gå, jag tror faktiskt att jag var lite över peppad. Men jag ska tillbaka till träningshallen och träna änu hårdare och bli änu bättre till nästa tävling i höst. Idag har vi dock ledigt från träningen och jag och mina underbaraste gympa tjejer ska åka till malmö och sitta i publiken till barn-programet: Bobster, jag kan säga att det finns andra saker jag hade velat göra en ledig söndag, men, men man får se det från den ljusa sidan jag får umgås med mina bästa och underbaraste gympavänner en hel dag, så nöjd det är jag ändå :)

Efter tävlingen igår så var vi även hembjudna till våran tränare Jenny, kommer även någon bild! :)

Ha det bra så länge...<3

C<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0