Lungnet i stormen<3

Ja, jag vet att jag inte är världsbäst på att göra inlägg men jag försöker :). Känns ändå inte som om det finns någon mening med att skriva eftersom det troligen bara är manda som läser den. Men jaja, jag känner mig ialla fall sjukt pigg och taggad inför allt som ska hända.
Även min dag har varit full av glädje och sköna stunder med mina favvorit personer :D. Jag har också varit en runda i stan, inte för att det gav något, sen deckade jag som vanligt i soffan tills det var dags för träning. Nu sitter jag här spänt framför datan och väntar på sms från lisa..!
 

Ni får ha det super bra tills vi ses igen...<3

Ps. Jag vet verkligen villken min favorit glass är nu ;), helt klart den nya Magnum, Tempation, Chocolate!

Om det är någon som läser min blogg :P 

Villken är er favvorit glass? :)

C<3
 

Kommentarer
Postat av: kungen

alla dina syskon läser din blogg,

2009-06-04 @ 19:23:25
Postat av: claudia

vem är kungen? :P

2009-06-04 @ 22:01:44
URL: http://fruktsallllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0