Mitt hjärta är i dina händer<3

Solen har inte varit på topp idag, något som inte är bra enligt mej som älskar solen. Men självklart har jag varit på topp och hunnit göra allt det jag ska och lite till. ;) Jag har även tränat, sista gången innan tävlingen i helgen. Är faktiskt inte jättenervös, eftersom jag känner mej ganska säker på mina program, och jag känner att vad som än händer ute på matten så kommer jag att klara av det.
Jag har tränat hårt och jag har svettats och gråtit, nu är det min tid, jag ska visa alla mitt slit!
Jag har även anmält mej och emma till stråssa-lägret i sommar, eller dödslägret som vi kallar det, där av att vi troligen kommer att dö av den tuffa träningen vi kommer att utsättas för. Men vad gör man inte för att bli bäst!


Så nu ska jag göra vid mej och kanske äta en jordgubbe till, får se. Jag ska även försöka att ha med lite nya bilder här i bloggen, men tills vidare får ni nöja er med gammalt...<3
 
Ha det bra tills vi ses igen...<3

C<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0