Sköna stunder på stranden<3

Idag så har dagen bjudit på både bra coh dåligt väder och samma när det gäller personers humör. Men jag är glad ändå för jag gick inte så länge i skolan idag och det vi gjorde var knappast ansträngande. ;)
Sen cyklade jag och Amanda till stan där vi gick och drömde, härligt som det alltid är, vi fortsatte det hela med att tottal decka hemma hos amanda och somna till Topmodel! Men när vi fått i oss lite socker igen så återgick vi till vårt vanliga humör och kvällen bjöd på både bad och sköna stunder med min bästa amanda :D
Kommer även lite bilder från dagen! 

Nu ska jag förbereda till tävlingen, för imorgon gäller det, alla, håll tummarna!!

Vi hörs och ses...<3

C<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det va jätteroligt :), vi måste göra om det. Nästa gång vi åker till stan kan vi ju ha med lite pengar haha<3.

Lycka till på tävlingen<33

2009-06-05 @ 20:56:14
URL: http://amandaochcompany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0