Claudia G:

Mitt namn är ClaudiaG eller det är mitt blogg namn ;). Jag tränar rytmisk gymnastik 17 timmar i veckan, och det är det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv och även det jag levar för och det som får mej att gå upp varje morgon och vara den jag är, helt klart. Jag går självklart även i skolan och har världens finaste kompisar. Någon som inte nämns så mycket i bloggen är faktiskt min kära vän/ bästis emmaS och även min kära träningskolega ;). Jag kan väll säga att det är hon som får mej att le och utan henne hade jag inte funnits. AmandaL är också en annan träningskolega och helt klart en av dem härligaste människorna och den gladaste människan jag känner. Sen min anda vän manda som har huvudrollen här i min blogg, och jag vet inte hur jag ska förklara det med ord, det får räcka men min bästa vän<3. Jag har även jättemånga andra underbara vänner, och ni vet vem ni är. Jag bor på landet och trivs, men självklart vill jag bo i stan men det vill väll alla i min ålder så ;).
Jag har även fyra stora mål som jag ska uppnå när jag slutar på gympan; börja på höjdhopp, börja spela golf och lära mig ryska. Det fjärde ska jag göra när jag slutat skolan och det är att jag ska cykla sverige runt med min kära vän manda. 
Så här har ni en väldigt liten sammanfattning av mitt liv, men det får räcka. Puss

C<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0