Ett tvingat inlägg på bloggen!

Är det så här det känns att vara klar? I så fall förstår jag varför dem flesta aldrig blir klara? Jag känner självklart att det är grymt skönt att jag är klar med alla mina steg och så, men känner inte en obeskrivlig kännsla eller jag hoppar inte upp och ner. Kännslan jag har är nog bara lättnad och trötthet och även förväntan inför min och mandas "lediga" vecka, nästa vecka :D. För nu är jag faktiskt helt klar och jag känner att jag uträttat vad jag ska i skolan denna termin och även om jag inte jobbat 100 % hela tiden så har jag fått njuta av att vara åtta och det känns grymt skönt. Jag har också grymt höga förväntningar inför nästa år. ÄLDST PÅ SKOLAN! 

Min dag har även var toppen, först typ stressat ihjäl i skolan, ätit kakdeg till lunch och varit alldeles för trött. Men sen va jag faktiskt på väla med manda, där vi tillslut lyckades hitta en morsdag present till mandas mamma. Senare ikväll har jag bara slappat framför tv:en och datan och haft en almänt skön fredag. Hoppas ni också har haft det! 

Ha det bra tills vi ses igen...<3

C<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0